جملات زیبا
تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391 | 11:7 | نويسنده : katayun-alone

 

 

برای اداره کردن خودت از عقلت استفاده کن و برای اداره کردن دیگران از قلبت

 

-در طوفان زندگی ، با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است . . .

 

-گاهی وقتها از نردبان بالا می روی تا دستان خدا را بگیری غافل از اینکه خدا پایین ایستاده و نردبان را محکم گرفته که تو نیفتی.

 

-چه خوش خیال بودم
که همیشه فکر میکردم درقلب تو محکومم به حبس ابد..!!
یکباره جا خوردم
وقتى زندانبان بر سرم فریاد زد
(
هى تو)…!
آزادى…!
وصداى گام هاى غریبه اى که به سلول من می آمد…!

 

-به خاطر داشته باش دست نیافتن به آنچه می جویی گاه یک شانس بزرگ است . . .

 

چه تلخ است دیدین آنان که شیرینی را بیشتر از تلخی دوست دارند

در حالی که از شیرینی تلخی نا آگاهند  . . .

 

بهترین اشخاص ، کسانی هستند که اگر از آنها تعریف کردید ، خجل شوند

واگر بد گفتید ، سکوت کنند . . .

 

با تو از عشق میگفتم

از پشیمانی

و از اینکه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!…

در جواب صدایی بی وقفه می گفت:

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش می باشد!!!”

 

 گفته بودی یا تو یا هیچکس
ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم
که این روزها هیچکس هم برای خودش کسیست

کسی حتی مهم تر از من

ای دلم دیدی که ماتت کرد و رفت
 
خنده ای بر خاطراتت کرد و رفت
 
من که گفتم این بهار افسردنیست
من که گفتم این پرستو رفتنیست
 
آه عجب کاری به دستم داد دل
هم شکست و هم شکستم داد

 


var showTweet = true;

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: